Звідки взявся коронавірус: вчені зробили нове відкриття

20 березня 2020, 03:03оновлено 5 квітня 2020, 14:31
SARS-CoV-2 з'явився в результаті природного відбору.
коронавірус
Коронавірус виник в результаті природних процесів / Reuters

Вчені провели дослідження і з'ясували, що коронавірус SARS-CoV-2, що викликає небезпечне захворювання COVID-19, яке підхопили понад 665 тисяч людей в світі, має всі ознаки виникнення в природі, а не в лабораторії.

Дослідники порівняли генетичні дані SARS-CoV-2 з даними інших коронавірусів. В результаті вчені дійшли до висновку, що новий вірус, ймовірно, з'явився в результаті природного відбору, коли організми адаптуються до навколишнього середовища, щоби вижити.

"Порівнюючи наявні дані про послідовності генома для відомих штамів коронавірусу, ми можемо твердо визначити, що SARS-CoV 2 виник в результаті природних процесів", – цитує Nature Medicine співавтора дослідження, доцента кафедри імунології та мікробіології в Scripps Research Крістіана Андерсена.

відео дня

Зазначимо, SARS-CoV-2 є сьомим відомим членом сімейства коронавірусів, що заражає людей.